Friday, December 4

Pencarian Gadis Yummy 2010

at 9:29 AM
kalau aku join confirm aku menang ni pysad..:P
kesian plak kat pesaing2 aku yang tidak kurang hebatnya...
memandangkan syarat2 penyertaan membuatkan aku sgt2 layak masuk bertanding...
cuma aku x berapa setuju part wajib beli pati limau halia tu je..
so, kena pk dulu la b4 nak isi borang..ke xde isi borang?
hahahaha...
ape kata kite sarankan produk aku?
chup, sape jadi juri kalo stakat pysad, aku x nak join..
dah kompem2 bias masa nak umumkan winner..
mestila dia announce nama die...:P

p/s:Kalau masuk pertandingan ni, ada offer jadi pelakon x?

5 comments:

Hfzh E on 10:02 AM said...

nk jd pelakon ke?ok2 nnt aku rekod la ala2 diary mcm kat af.kahkahkah,mesti macam bangang seko2 :P

aMni on 12:32 PM said...

hahahahahaha! cam pu**!! ape adiah?? sejuta??

Hfzh E on 3:15 AM said...

pale otak ko sejuta.ko masuk gadis melayu pon dpt 10k je.bajet2 menang lah ko..booooooo

Sh.athie on 12:07 PM said...

hoi..ko pn ade hati nk jd pelakon ko ke?

feera kamil on 7:51 PM said...

hahaha..cepat kaya dowh...

 

feera_things Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei