Thursday, January 6

Tips menjadi kurus seperti aku..

at 12:28 PM
ok la untuk memenuhi permintaan yang melampau tentang tips untuk menjadi kurus seperti aku...
terpaksa la aku bgtau kat belog..
memandangkan aku pon dah jadi idola kepada ramai orang terutamanya mummy to be Eliana Jaim
dan yang jeles tentang kekurusan aku si sentap..
Pysad aku tau ko akan baca senyap2 tips ni dan follow..
wink..wink..

tips yg pertama:
Sila makan hati berulam jantung selama mana yang korang nak tanpa rasa jemu..

tips yg kedua:
Pastikan hati korang cukup keras untuk dipatah-patahkan berulang kali sampai lebam..

tips yang ketiga:
Panjat gunung...ni paling best (tp broga ramai yg ensem)
si sentap nak join x? bulan 3 ada projek panjat gunung kinabalu..pysad ko mmg dah join!

tips yang keempat:
Jogging di tempat yang boleh cuci mata macam taman tasik titiwangsa (ramai doktor2 ensem and ayah2 hot bawak anak jogging) selalu isteri tak ikut sebab malas..:P

tips yang kelima:
Pura-pura diet bila makan ramai2...

tips yang keenam:
Tiap-tiap malam makan maggie mami berapi plus telur.. pastu trus tidur..

tips yang ketujuh:
pandai2 la kalo korang still gemuk pon.. cik sentap tips boobs besar camne?
hahahaha

mcm mane? HOT x? hehe

Life is wonderful if you know how to live.

Love
XoXo




3 comments:

mYeQa on 11:13 AM said...

tips utk debab macam aku... cari kawan2 yg kurus2 n cun. wahahaha. korg punya pasal la nehhhh.

feera kamil on 5:24 PM said...

oh..adakah aku kurus dan cun? baiklah love u more..hihihi

Hfzh E on 10:37 PM said...

(aku tak baca)

 

feera_things Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei