Tuesday, March 1

Pelangi

at 4:00 PM
Allah menjanjikan pelangi setelah Dia turunkan hujan tapi bersyukurlah hujan yang diberikan untuk kita adalah untuk kita merasakan nikmat dan cantiknya pelangi selepas hujan..Alhamdulillah...
owh, congrates untuk STFians yang dah kahwin, rasanya mcm ramai..
pastu yang dah jadi mummy and bakal mummy pon sama..
wah2, macam berlumba2 je skang..
tp masih tunggu date untuk cik pysad tunang dan kawen sbb mmg dh ready nak booking airasia pergi JB kali ni..erk, tahun ni amnya..
hari2 pon usha website airasia tgk harga nak gi JB..
lagi satu tengah kumpul duit nak beli kasut nike untuk bakal baby sr..
so, bajet sgt ciput..kena buat belanjawan btol2 ni..
 sr lambat2 pon takpe..ngehehehe..
eh bulan ni sgt pack la aku rasa..
wiken depan aku gi penang, kedah and perlis sbb company trip..
pergi ngan budak2 ofis..aritu pon pergi kedah lalu highway tu nampak matrik penang..
trus excited tak pasal2..hahahah
hujung bulan ni pergi kk plak..
yang ni paling tak sabar..
ala, ada x sape2 nak teman aku panjat tangga batu caves..
nak kena practise nih..
nak tau stamina sbb diorang ckp jogging tak membantu sgt...
nnt aku update gambar gi penang ngan kk eh korang. mesti gambar penang lagi hawt tp gambar kk macho..
lagi satu malas dah nak letak quotes sbb kan dah ramai ada account twiiter?
aku buat akaun twitter pon sbb layan quotes best2 je and baca gosip artis..

Love ya,
XoXo



2 comments:

Anonymous said...

jom g panjat tangga batu caves..bila??

feera kamil on 11:57 AM said...

weh, jumla..sabtu ni nak x? heheh

 

feera_things Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei