Tuesday, March 8

Metrojaya sale..

at 11:24 AM 2 comments
Metrojaya mega sale dah start dah..
11 march 2011 - 15 April 2011



exclusive promotion mestila cosmetics and fragrances..
grab b4 terlambat ok..
rugi nih sbb tgk murah..
oh..begitu juga dgn handbags and shoes



begitu juga dengan barang2 rumah tp i nak tunggu
Metrojaya warehouse sale jugak..
tak kira..
i sanggup tunggu pagi2 buta untuk shopping..
hahahaha..


Monday, March 7

Ubat Hati

at 1:04 PM 0 comments
Masa annual meeting office aku aritu, ada pakar motivasi datang..
mmg klakar ala nama die dr.hushim..
dia ada klinik kaunseling..
die ckp skang ramai orang sakit tapi sakit mental..
betul la kot..
ni link die..
 aku suka satu tips dari dia..
even ramai orang ckp..
ala, tu ke ubat dia..
tp sangat susah nak buat..
ini tips untuk ubat hati..
  1. Baca Al-quran dan faham makna
  2. Zikir di malam hari
  3. Solat sunat malam
  4. Puasa
  5. dan sentiasa bersama orang yang soleh dan solehah
so, mehla sama-sama kita ubatkan hati..
semoga kita diberkati..
amin..

Friday, March 4

Sale!

at 12:14 PM 2 comments
Ikea dah start sale lagi..
alamak..
abes la lagi duit camni..
tp kena grab peluang ni, nak tunggu sale lain lagi takut melepas plak..
huhuhu..
Sale start from 3-20 march.. now korang!!
arghh!!
tak percaya sila klik di bawah

mahu survey ini..


nampak elegent plak..
harga: RM 55


rug: RM499 tapi mahal la plak..
kena carik kat kedai carpet nilai je la..boleh mintak discount ngan mamat pakistan jual karpet..:p


vest : RM6.90
mmg berbaloi-baloi..


Table lamp: RM 9.50
sweet and simple..


pendant lamp shade: RM9



shade: RM25.90
cantiklah..

Happy shopping everyone..

Love,
XoXo

Thursday, March 3

Baju tunang..

at 12:52 PM 0 comments
I nak let go my baju tunang.
anyone yang interested pls email me..
harga nnt kite discuss eh..
sgt2 murah..
owh termasuk selendang sekali ok..
 grey colour..
i pakai masa tunang je sekali..

this is the outfit tak termasuk aksesori tau..

tapi termasuk this selendang...

nnt kalau pakai jadi manis macam ni..:p

nnt kalau minat email i kat:
or boleh call juga kat:
013-2747518

thanks..

Love,
XoXo


Tuesday, March 1

Pelangi

at 4:00 PM 2 comments
Allah menjanjikan pelangi setelah Dia turunkan hujan tapi bersyukurlah hujan yang diberikan untuk kita adalah untuk kita merasakan nikmat dan cantiknya pelangi selepas hujan..Alhamdulillah...
owh, congrates untuk STFians yang dah kahwin, rasanya mcm ramai..
pastu yang dah jadi mummy and bakal mummy pon sama..
wah2, macam berlumba2 je skang..
tp masih tunggu date untuk cik pysad tunang dan kawen sbb mmg dh ready nak booking airasia pergi JB kali ni..erk, tahun ni amnya..
hari2 pon usha website airasia tgk harga nak gi JB..
lagi satu tengah kumpul duit nak beli kasut nike untuk bakal baby sr..
so, bajet sgt ciput..kena buat belanjawan btol2 ni..
 sr lambat2 pon takpe..ngehehehe..
eh bulan ni sgt pack la aku rasa..
wiken depan aku gi penang, kedah and perlis sbb company trip..
pergi ngan budak2 ofis..aritu pon pergi kedah lalu highway tu nampak matrik penang..
trus excited tak pasal2..hahahah
hujung bulan ni pergi kk plak..
yang ni paling tak sabar..
ala, ada x sape2 nak teman aku panjat tangga batu caves..
nak kena practise nih..
nak tau stamina sbb diorang ckp jogging tak membantu sgt...
nnt aku update gambar gi penang ngan kk eh korang. mesti gambar penang lagi hawt tp gambar kk macho..
lagi satu malas dah nak letak quotes sbb kan dah ramai ada account twiiter?
aku buat akaun twitter pon sbb layan quotes best2 je and baca gosip artis..

Love ya,
XoXo



Tuesday, February 22

motif?

at 4:09 PM 0 comments

be right back..

Love,
XoXo

Wednesday, February 2

hadiah kahwin

at 11:58 AM 0 comments
Alamak si moy kawen hari sabtu ni..
ini si moy ngan pian the kekasih hati



nak beli ape neh?
erm..
idea:
  1. toaster
  2. rice cooker
  3. sexy lingerie
  4. pinggan mangkuk
  5. tefal set (aku suke ni)
  6. washing machine
  7. peti sejuk
  8. mesin jahit
  9. set comforter
  10. benda cute2 kat ikea
tak sabar plak nak jadi pengapit..
erm, aku janji x over the top..
and make sure photographer amik gambar ko lagi banyak dr gambar aku..=p

alamak eika tinggal aku ngan ko je..
ko jgn nak langkah bendul tau..
no..no..


ok beyh semoga berbahagia selalu..
we r happy for u..
alamak kalau kami nangis masa korang tgh akad nikah tu
abaikan je
tu sebab happy giller untuk ko sbb ada orang sanggup nak jaga ko sampai ko tua
even ko cam sengal2 sket kan..

To pian:

sila jaga moy baik-baik..
jangan gaduh2 manja lagi..

eh, kalau bagi ni boleh x?
boleh main baling2 kalau gadoh..
heheheh..


Selamat pengantin baru dan semoga berbahagia..
cepat dpat baby jugak!!!!!!!

When someone truly love you, they love you for who you are. They aren't afraid of change, when you change their feelings for you don't.

Love,
XoXo


 

feera_things Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei