Thursday, July 23

emosi x berapa stabil..

at 9:58 AM
setiap kali period..emosi mesti x stabil..
huhu, yang jadi mangsa mestila orang tersayang..
SOOORRRYYY ye syg...
hormone x stabil...
xde isu pon nak marah2 u..
i tau...
tp nasib baik en. bf tak marah balik..
cuma malas nak layan cik gf je...
tp tu pon boleh jadikan isu tau..
:P
nasib baik dapat en.bf yg memahami..
dan baik hati..
TQ syg...
dan sekarang terpaksa bercinta dgn en.bf yg sgt bz..
mau mintak maaf sbb cik gf tidak berapa memahami..
tp sedang mencuba sedaya upaya..
:)
bukan x faham..tp saya risau...
mane tau akan ke rumah urut (qid pengaruh i)
eheheheh...
kerana saya sentiasa mendoakan en.bf selamat pergi dan pulang semula..
tp wajid ada souvernier untuk saya..
:)


p/s: saya mau mintak maaf pada en.bf sbb buat dia terpaksa layan saya dikala saya telebih harmone wanita..dan akan marah2 sesuka hati saya...harap en.bf bersabar dgn saya..:)

0 comments:

 

feera_things Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei