Thursday, July 2

kerja...

at 9:43 AM
tetiba nak cakap pasal keja..
huhuhu..
btol la ckp sr ramai org x suke kerja..
tp sebab nak hidup kena kerja..
nak beli handbag, kasut, baju, jeans..
bayar keta, umah, bills..
kalo x, kena masuk bersama mu plak..
aku pon cam x tau ape nak buat ngan kerja aku..
kdg2 cam best..
kdg2 cam x...
part gaji paling x best..
huhuhu..
:(
nak bisnes..cam gampang je
nak buat bisnes ape pon x tau..
skang ni masa untuk kumpul harta..
tp kdg2 x sempat jugak..
makan gaji byk mane la sgt bleh kumpul..
tiap2 bulan dapt yg sama je...
pastu abes baya benda yg sama..
adoi..
so, bape je la yg leh simpan..
benda rutin jerk..
x kan nak buat part time..
gilo ko?
tu pun dapat bape sen je..
ramai yg x suke routine job ni...
aku pun sama...
tp sume org desprately need the job..
nnt kalo x keja kena cemuh lak..
pastu jadi umpatan ramai..
hahahaha...
kadang2 bile org tanye.. ape plan u pasni?
aku: kerja
kerja ape?
aku: ape2 asal gaji ok..
gile xde arah tujuan dwh..
blaja lain kerja field lain..
x ke cam bodoh..
tp tula nak tgg kerja sama field ngan aku blaja..
hahaha..
kiamat lom tentu dpt..
pergh..
so mane yg leh grab, layan je la...
so terpaksa bersengkang mata malam amik class..
kalo aku tau dari dulu aku amik bisnes..
bajet dulu nak jadi saintis..
padan muka...
sains ke mana aku ke mana..
:P
bengong...
so, sape yg dah jadi cikgu leh la tarik nafas lega..
huhuhu...

2 comments:

Anonymous said...

tapi feera..baik buat apa yang kita suka
kadang2 aku rasa mmg nk keje je pape asalkan ada duit
tapi aku tak larat ah
macam takde life weyh
buat sesuatu yang menggembirakan kita lagi best kot..
betul ke?

feera kamil on 4:21 PM said...

btol2...aku pon ngah nak membetolkan hidup aku..hidup skali je SR..ko gud luck k...

 

feera_things Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei