Thursday, February 25

entry 1

at 9:48 AM
Aku tiba-tiba rasa penat jadi dewasa..(even aku muda lagi)
banyak nak kena fikir...
how i wish i could turn back the time..huhu
nak ubah banyak benda dalam hidup...
especially benda dalam hati...

bila dah keja ni, banyak benda nak kena consider...
sbb sume org ingat kite dah mampu berdikari..
tp rasa mcm x mampu lagi...
benda kecil2 pon kdg2 boleh tambahkan pressure hidup..
pastu stress...huhuhu
ntah pape jek...

ramai plak tu tanya bila nak kawen????
rasa mcm nak letupkan je mulut org...
bukan stress sbb tak kawen lagi tp sbb macam dah banyak kali sgt kena tanya...
INSYAALLAH bila hati dah tenang dan bila kita yakin ada orang mampu untuk membahagiakan...
owh....
smalam aku jumpe membe aku....
pastu terjadi serius conversation.

aku: ko dah kawen bape lame?
die: setahun 7 bulan
aku:bape lame kenal?
die:setahun je
aku: mane tau die yg ko nak? (die merujuk kepada pasangan)
die: thats it..ni yg aku nak..(mcm tu je)
aku:ooooo....faham2
die:tapi yang penting bagi peluang untuk diri sendiri sbb nak cari kebahagian bukan nya senang...
aku:ooooo....:)

ps: perbualan di atas hanya untuk rujukan...

kadang2 pelik bila ada suami2 orang yang gatal...
tak kesian ke dekat isteri?
bukan masa akad dah janji nak bajagia kan die ke?
senang nya perasaan tu berubah???
tp boleh ke perasaan tu berubah???
bila ada org gatal2 ngan aku...
terfikir lak aku...
siapa yang salah?
ke lepas kawen mmg perasaan tu berubah?

Pompuan pulak banyak berfikir..
selalu fikir yang bukan2...
aku pun sama...
tp kadang2 yg difikir kan tu bukan semua nye salah...
ada yang betul...
tp x mampu nak cakap je..
takut salah di intepretasi...

aku pon x faham ape motif entry aku kali ni..
huhuhu..
banyak sgt beban dalam hati kot...
daaa~~~~

3 comments:

Hfzh E on 10:26 AM said...

entry desperate kot :P

eh tp zaman skang bini org pon sama menggatal...bukan lelaki sahaja...

Sh.athie on 1:10 PM said...

yeah.. betul.ramai gak org tnye aku soalan yg same mcm dlm perbualan ko. and..surprisingly, i just knew it! xtau cmne nk explain. soal hati dan perasaan kan.. apekah? hahahaha

Anonymous said...

expect the unexpected..kadang2 bercinta bagai nak rak, dah kawin, dah start keje..jumpe org lain..cam pelik gak manusia ni camne boleh berubah..tp yg pasti,pasti bukan jodoh..sebenarnye, sume ni depends on hati2 masing2..bile ade ups and downs, samada nak "keep walking" or "stop and start looking"..

 

feera_things Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei