Thursday, May 13

Classy and fabulous

at 12:01 PM
ini status aku kat facebook...

huhuhuhu...

tapi hari ini aku rasa classy and fabulous..

apakah?

mungkin sbb selepas bercakap lama ngan seseorang..

mcm terfikir, kenapa nak syg org lebih dari diri sendiri..

think about yourself before org lain...

apa yang kite dapat??

apa yang kita nak sbenarnya??

what i really want?

x kan nak jd meg rayen dalam cite all women tu..


hari ni mcm nak mengomel pasal wanita moden tp masih ada ciri-
ciri tradisional..

bukan nak cakap aku, tp rasa nya masih ada la..

bile dgn si tunang pon still malu lagi..

tp bukan ngada2..cuma deep inside still blushing gak...

tp die pk lain plak..hahahah...

lepas ni, aku nak buat ape yang aku nak..

dh x nak pk orang lain...

sebab dah sgt PENAT nak pk..

kali ni biar la...

lets rock the world babeh!!



ps: bukanla nak buat benda yang tak elok, just nak isi ruang kosong dalam diri..cari mane yang hilang sebelum terlambat....peace!

3 comments:

Anonymous said...

used 2 b in da same situation b4pnh berpk mende yg sama... so juz do wuteva u want... bkn utk sesape.. bt juz do it for urself.. for ur own gud .. better late than never... =)

Hfzh E on 8:11 AM said...

ape kaitan gambar tu?

Anonymous said...

mencari yg hilang ya?

semoga ketemu...

p/s: xpe je malu dengan tunangan... yg pelik utk malu is bila dah jadi husband =)

 

feera_things Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei