Thursday, May 27

Housewife's holiday

at 3:09 PM
Akibat terpengaruh dengan cite singapore ni..
teringan lak nak gi holiday kat singapore..
c'mon sr, pysad and 'mebi athie'....
jum holiday...:)

act, bukan pasal holiday pun nak membebel ni..
tp pasal nape housewives pon kena gi holiday????
1. sbb diorang asyik terperap je kat umah..kalo kuar pon gi beli barang dapur, amik anak skolah
2.sibuk duk layan suami and anak
3.sape2 yang kena jaga parents and parents in law lagi
4.jarang or kadang2 tu tak penah langsung  manjakan diri sendiri pergi spa ke, massage ke
5.nak melawa pon dh tak reti
6.sbb tak diendahkan suami

well, aku tgk citer pon sbb aku geram gile ngan husbands diorang..
sgt tak appreciate wife masing2 yang sibuk jaga anak, ngan parents diorang..
sibuk duk bercinta ngan pompuan lain macam bodoh..
wah..aku sgt emo ok tgk cite ni..
even cite ni mcm kelakar...
esp part pompuan PERAMPAS yang perangai gedik...
eee..kalo aku dapat mmg aku lempang la..
kalo kena kat aku pas aku jd bini org la....
hahahahahah...
oh, bukan setakat lempang ye...tgkla nnt..(EMO GILER)

eh, tp aku mcm amazed plak..apsal pysad nak ckp ada 2 org duda nak kat die?
DUDA je pon!
hahahahah..tp duda tu ada kompeni dan kaya..
pysad, aku sokong ko! tp kalo ko rampas laki org, aku lempang ko dulu...
tp, aku pon ada org suka tp x kecoh pon...(Saja bakar)

eh, tapi aku sakit hati la ngan pompuan perampas..
korang SILA MASUK NERAKA!

dahla, makain melarat emo aku...


5 comments:

Anis Ismail on 3:13 PM said...

kehkehkeh..aku suke entry ini~!

ilah chumil on 3:56 PM said...

aku pon tgk cite ni!!mmg geram dgn pompuan kelab mlm itu!!!

pysad on 4:03 PM said...

aku xphm kenapa ko emo.tp aku phm bercuti ng aku mesti best:)

feera kamil on 4:13 PM said...

ilah..aku geram ngan laki ai ching tu..bebal!

Sh.athie on 10:55 PM said...

bodo feera, mebi athie? hahahahahaha, aku pasport pn xde nih, guane? jap2, mane ade pempuan perampas, tepuk sebelah tgn xbunyik beb! weh, aku benci word verification, tlg la remove. hehe

 

feera_things Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei