Monday, June 29

Anak WayanG

at 3:47 PM
my lil sister is strungling in anak wayang..
hehehe...wish u all da best..
anyone who watch this show..
please support hehehe..aku tumpang glamer je..
yela..sape x bangga kan?
tp segan jugak..heheh..but thats what she really want kan..
kena la support..
parents aku pun nampak sokong je..
alhamdulillah..
mama pesan suh g tengok..
sian mirah....
diorang x dtg..jauh sgt..
last sat, hantar die g astro..
bawak beg macam x nak balik..
ish2..
die ckp dtg jgn bawak banner ke pape..
malu..bongok..
hahahaha
kitg pon malu nak bawak..
aku nak jumpe FaZura..
im her BIG FAN!
pergh..
hehehehe..poyo jek..
kalo ada rezeki..
insyallah...
x menang pon xpe...
mama ckp buat yang terbaik..
jadi diri sendiri..
kalo x menang pun xpe...
tp kalo menang kena share hadiah ngan aku..
erk?..
btol la..aku kan kakak..
adik kena la beralah sikit..
hihihihi..

GoOd LuCk aNd AlL tHe BeSt...

0 comments:

 

feera_things Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei