Tuesday, September 15

Kahwin..kahwin..

at 4:17 PM
Scary x entri aku??heheheheh...
tp bukan aku yang nak kawen pon...
lambat lagi...belum sampai masa lagi...(blank..blank)
last friday, join small gathering 9802 arranged by Dibot..
nice one!huhuhu
lame giller x jumpe iderque since she get married..
macam dulu jugak..dulu kat matriks kitg ni geng solo xde bf tup2 iderque jauh meninggalkan aku dengan menamatkan zaman bujangnya terlebih dahulu..huhuh
Tercabar seyh aku Iderque!hahahahah..
cepatla dapat baby...buat aku tercabar lagi sekali...:P
yang dtgnya aku, wanzu, ilah, hanez, dibot, ita, iderque n sarah adnan..
ni pun sebab diorang x dapat g gathering yg sabtu tu arranged by shasha..
Hanez asyik teringat laki die ngan Ayra je..
heheheh...Poor Hanez..
Sarah Adnan getting married on February 14 kat Setapak, Perkampungan Pengantin..
Aku pon x tau kg tu ada..
hahahah...:P (nampak sgt sejak duk serumah ngan wanzu aku seakan lalai pasal kahwin2 ni..:P)
Ita bulan 4 kat Segamat tp x sure bape hb...nnt die post la kat FB tu..
Si Dibot pon dah melangkah setapak ke depan tu, bulan 5 kat Dewan MBSA Shah Alam..
Hall dah booking Ok!hehehehe..
Ilah pon nak tunang raya haji tahun depan..huhuhu..aku leh join ar..sure aku balik Kltn gak...huhuhu...Congrates to All...
Junior aku pon si Wajihan nak kawen dah bulan 10 ni..huhuhu ( masuk list jugak)
Wah2..tahun depan banyakla jemputan2 kawen ni..(Korang share hadiah la ramai2)..:P
Dalam ramai2 yang datang, aku n wanzu je x de plan pape..tp okla aku ada bf wanzu..heheheeh (saje nak stresskan ko!)...:P

Bercakap pasal kawen ni...takut jugak kan..
mane nak pk belanja nak kawen...lepas kawen lagi..
tp korang jangan risau aku penah dengar orang2 tua ckp..
Rezeki kawen sentiasa ada bagi org2 yang kawen....:P
Kalo ada anak, rezeki anak lagi...Insyaallah (ke aku yg risau)hehehehe...
Tp bukan duit yang dirisau kan...duit boleh cari..
tp persefahaman selepas kawen...
(ini ingatan untuk aku bukan untuk calon2 yg dah booking tarikh ok!)hehehehe:P
Boleh ke kite spend ngan share life kite sama2?
Boleh ke die jaga kita sampai ajal kite tibe?
Boleh ke kite sama2 thru masa susah senang?
Sanggup ke die bersusah payah untuk kite?
Boleh ke die terima dan get long ngan family kite?
Sanggup ke dia tolong mak ayah kita?
Percaya ke kita dia kan setia ngan kita?
Macam mane bile kite dah tua? Sanggup ke die tatap wajah kite lagi?
Sanggup ke die nak layan kite merajuk dan mengada2 macam sekarang ni? (zaman bercinta tu indah ye)..:P
Boleh ke die bimbing kite ngan anak2 nnt?
wah...cam matang sgt la plak..
tp kadang2 terfikir juga kan...
macam2 dalam kepala otak ni..dah la aku jenis yg complicated...huhuhu..
tp walau ape pon yang kite fikir dan rancang...
Segalanya dah ditetapkan Dari Yang Di Atas Sana...
Kita hanya mampu merancang DIA yang menentukan segalanya...
Apa yang penting kite berdoa moga orang yg kite sayangi akan bersama dan jaga kite sampai bila2....

4 comments:

Anonymous said...

aku pun banyak jugak lg pikir
boleh ke dia itu boleh ke dia ini kalau kawen nnt
sebab tu lah aku tak kompem2 tarikh kawen lg (alasan eh:P)
p.s: wey, g buka tak ajak aku >:(

feera kamil on 8:26 AM said...

hahahah...ni sume hanez la....salah die..
ko baik kompen tarikh cepat..nnt xdela clash tarikh ngan org lain..heheheh

aMni on 1:27 AM said...

feera!!
ko wat aku STRESS cite pasal kawin ni... hahahaha!!
(join geng wanzu.. sian die stress sorang2)
arrghhh.... x kire!!
taun depan aku kene cari boyfren gak!
hahahahahaha!

Sh.athie on 1:28 PM said...

hahaha..psiko nye bile tgk ko listkan orang2 yg bakal berkahwen tuh.. bile ah nk akwen nih kan..huhuhu

 

feera_things Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei