Friday, September 11

Peluang...

at 4:09 PM
Kalau diberi peluang untuk patah balik masa dulu..first sekali aku nak buat adalah cari SI DIA supaya aku jadi org pertama sekali dalam hidup die sampai jadi yg terakhir..
Tapi tu la kadang2 nak tunjuk kan perasaan ini susah jugak tp aku hope die tau yang aku ni SAYANG DIA...:P

Kalau la aku kaya..huhuhu...banyak nye benda boleh beli kan esp nak beli handbag..best nye kalo dapat handbag baru...raya tahun sume benda lama.kata tgh miskin..tahun ni beraya dalam keadaan yang papa..kawan2 sape2 yang dah kerja tu boleh la bagi duit raya kat aku... Paling sikit pon RM 50 la..kalo stakat 2 inggit aku x nak tau...:P

Kalau la dapat kerja tetap kat gomen...heheheh..aku dah berangan ni nak bekerja dengan jaya nya dan bersungguh2...Integriti penting babe..huhuhu..skang kan kontrak je..tu pon punye susah nak dapat..tp syukur la..:D

Kalau la aku baik hati...aku teringin nak maafkan kesalahan org yang buat aku hidup mcm sampah suatu masa dulu..tp tu la bila ingat balik aku jadi marah dan sedih..tp slowly aku dah lupekan kisah lalu cuma tgg masa untuk aku maafkan mereka....:(

Kalau la aku berusaha sikit masa blaja dulu..mesti dah best skang..heheheh..tp dulu sgt malas...x tau nape..:P

Kalau la nnt dah xde peluang macam hari ini, kalau la tahun depan dah tak jumpe bulan puasa macam tahun...kalau la dah xde kesempatan macam hari ini...huhuhu..tp sementara ada peluang aku anak cakap....
Selamat Hari Raya
Aidilfitri
Maaf Zahir Batin
Kalau la tahun depan kite jumpe lagi boleh la kite buat salah silap lagi sekali tahun depan nnt kite ramai2 pakat mintak maaf la ye...:P




2 comments:

y@ni3 on 3:16 PM said...

Feera, jangan nyesal Feera. Insha Allah, slow2 Feera, kau akan berjaya! Benda yang susah nak dapat tuh lah yang kita akan hargai kan?

feera kamil on 8:57 AM said...

thanks babe...:D

 

feera_things Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei