Tuesday, November 10

aku mahu ini...

at 10:48 AM


wah, ni pun yang terbaru aku tgk..memandangkan purse lame dah pakai lebih setahun...huhuhu...jatuh cinta plak ngan purse ni..dah usha dah harga..bawah rm500..mampu ke?...:P



ini pon mau juga...harap2 dapat less ngan RIZA..hahahahahhahahah..x usha harga aku bajet beribu2..sabar lu la...satu2...x lari gunung dikejar...aku je yg lari..sbb dikejar hutang...huahuahua..



dah usha kat klcc....ngan si dibot, riza ngan wanzu..oh Ilah skali (lupe plak, ingat kat Pilah) hahahaha....RM500++ after discount..harga sebenar RM700++.. sgt worth kan dah less dekat 200 tu..apply kat credit kang?ish2...pakai sunglass kat downtown dah la bukan org perasan pon..tp aku perasn..so aku xnk..:P

3 comments:

Unknown on 1:16 PM said...

feera berat doww...pkai spec tak ori (haha..giler batu api~)..byknye ko nak beli feera

feera kamil on 2:01 PM said...

aah..gile kan aku dibot...:P

Sh.athie on 2:57 PM said...

ko mmg gile banyak duet ah feera!! hehehe

 

feera_things Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei