Tuesday, November 10

blog pysad xleh komen..

at 3:56 PM
APEHAL???????????????

11 comments:

Hfzh E on 8:36 AM said...

amboih marah nmpk mcm aku merampas bf ko lak gaye nye ;) feera hati2 tau aku lg menawan dr ko now ni!

feera kamil on 10:36 AM said...

hahahahahhahaha....ops! adakah ko sebut lebih menawan?...we'll see..aku dah x makan malam now ni...dgn bantuan krim aku...ko akan jauh ketinggalan...:D

Sh.athie on 11:21 AM said...

ko xmkn mlm??? ko xlapar ke? weh2..kurus sgt pun xlawa la.. ko skang dh hot gileh dah..hahahahhaha

Hfzh E on 5:28 PM said...

smpi kene xmkn mlm?teruknye.aku mkn je mcm biase siap ade mkn tgh mlm.mkn pg selepas bekfes tp tetap ramping dan anggun.huahuahua :D

feera kamil on 3:25 PM said...

booo~~~sorry pyad, ko akan jauh ketinggalan... athie breast aku dah mantap..hahahahahah..:P

Hfzh E on 2:14 PM said...

wah serius?org breast mantap?nk tengok! :D hahahhahaha :P meh lawan :P :P :P

feera kamil on 11:23 AM said...

mane boleh dowh..tgk dr luar ok la.hahahah..aku kena beli bra lain ni...sume bra dah kecil..ko nak bra lame aku x?hahahaha

Hfzh E on 12:48 PM said...

siot lah ko.aku xmuat kot even bra br ko pon.*kenyit mata yg cantik*

feera kamil on 1:22 PM said...

hahahah..kalo takat pakai span n letak tisu...dah sah2 la x muat..bra pamela anderson pon x muat kot...:P

cik pysad on 9:46 PM said...

letak tisu?KANTOI!feera letak tisu rupe2 nye.huahuahauahauahauhahhahhahaha ;) sian ko feera.xdianugerahkan oleh tuhan breast yg menawan :P

feera kamil on 10:37 AM said...

dediket pusat..heheehe...ko nak ke bra lama aku..leh je sedekah..free kot!

 

feera_things Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei