Wednesday, November 18

cita-cita yang besar!!!

at 3:16 PM
Sekarang aku ada cita-cita besar..hehehe
mahu jadi kaya macam impian pysad, bukan setakat kaya tumpang harta laki (tu pun kalau laki kaya kan)..
aku nak kaya dengan usaha sendiri...sebabnya:

  1. Aku nak bagi parents aku..suh diorang hidup tenang x yah keja dah...(niat 1st kena la baik nnt Allah x makbulkan pulak)


  2. Pastu, aku nak rumah batu, sederhana..nampak cute and ada halaman yang besar...aku nak tgk anak2 aku main petang-petang (xyah susah-susah bawak anak g taman)hahahah...aku duk kat kerusi malas tengok je la sambil baca magazine..memandangkan aku kaya, aku baca vogue.....


  3. Aku nak beli semua yang aku nak, aku kan nak banyak benda...nak yang mahal plak tu...


  4. Nak Honda Accord! untuk pergi kerja...Nak Vios putih untuk gi pasar/ carefour/ Giant... Balik Kampung aku nak pakai BMW 7 series..:P


  5. Aku nak bukak SPA...membe2 aku bagi free je....heheheheh. Sapot aku skang!


  6. Aku nak tolong orang-orang susah jugak..anak yatim dan orang-orang tua (Insyaallah). Ini adalah serius!


  7. Paling penting, aku x nak kerja dah...yaho!!!!!!!!!!!!!...bestnya....

Tapi bila cita-cita besar dan setinggi langit, usaha kena la besar je...jangan la macam angan-angan MAT JENIN...kan?kan? chaiyok!!!


Amin~~~~

6 comments:

Hfzh E on 4:32 PM said...

siap eh ade keta2 khas.poyo abes!InsyaAllah feera,berkat krim payudara tu ;)

Hfzh E on 5:05 PM said...

khakkk tuihhh!

sha2samin on 5:09 PM said...

haaa, i feel u feera..
i pon have those dreams gak..
and dream yg last tu,xnk keje dah..
is my MAIN DRIVING, BURNING DESIRE
for me to work hard now.. :)

but a gentle reminder,
pay the price now..sacrifice and prioritize
aint gonna be a smooth road,
but since u've decided,
bertahan lah atleast 3 years ye..
confirm u akn retire, trust me!!

Goodluck to you!! and to me too!! :)

Sh.athie on 7:39 PM said...

go feera go! i sapot u, bebeh!

Unknown on 10:55 PM said...

feera kalau ko kaya...kan aku doakan..hire lah aku jadi wedding planner kauuu.....supaya aku teros ley femes..dan dapat byk job..ko tlg kawan ko jadik kaya gakkkk

feera kamil on 9:27 AM said...

All: thank you except pusad yg jeles..hahahahahah..dah kaya aku amik ins bayk2 ko ngan ko eh!heheheheh....

sha2..yeah...hidup shasha!good luck!

 

feera_things Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei