Tuesday, August 11

berusaha lagi...

at 1:13 PM
1. smalam aku dah berjaya jogging...4 round lagi tp nasib baik is ada sbg pembakar semangat...thanks syg. rupa-rupa nye stamina aku dah 0..huhuhu..berusaha lagi feera!

2. aku juga dah belajar makan sayur..huhu..aku akan makan segala jenis sayur pasni... chaiyok2!

3. malam semalam tanpa segan silu aku g showroom toyota..tengok keta idaman..hahahah..babi lawa sial vios putih..pergh..berusaha lagi afeera...suatu hari nnt.

4. banyak kerja lagi ni..berusaha lagi feera kerja elok2... dan sgt bersyukur dengan ape yang aku ada sekarang ini..:)

5. merasakan ramai yang telah mengutuk2 aku sudah gemuk..tp aku gembira sekarang..salahkah? dan is sangat x komplen... sgt bersyukur..tidak akan mengambil pusing mulut2 mereka yang lain...huhuhu tapi aku akan berusaha menjaga kesihatan diri...berusaha lagi feera...

6. aku mahu membantu keluarga memandang kehidupan aku yang semakin baik...menjadi anak yang baik...huhuhu...berharap aku tidak akan mengabaikan solat sesuka hati..berusaha lagi feera.

7. berharap kali ini is dapat berhenti merokok..berusaha lagi syg..

8. mahu mengikuti kelas menjahit akan berusaha selepas abis kelas english ni nnt...berusaha lagi feera..

9. bulan puasa ni akan berusaha buat kueh sambil belajar2 ape yang patut kat rumah fhaten..huhuh

10. berusaha untuk sentiasa fokus dengan kerja...berusaha menjadi yang lebih baik..dan berusaha untuk tidak terpengaruh...

p/s:aku sedang berusaha membina hidup sendiri...berdoa dan sentiasa bertawakal...chaiyok FEERA!

4 comments:

Anonymous said...

wey
aku pn nk belajar menjahit
cm best eh
jap
kalo ade keje kosong yang mcm best
tolong btau aku
aku pn nk beli kereta
tapi bukan vios..
accord
hahahah

sha2samin on 11:22 PM said...

chaiyokkk feera,

i support u all the way.

dah ade niat, usahaa non-stop,
sure dpt!!!

hehe :)

feera kamil on 11:51 AM said...

huhu..accord dah lame aku idamkan sr..tp x mampu..tgg is la..heheheheh....nnt kalo ada kerja aku gtau eh..jgn risau!

oPiE on 12:23 PM said...

gila lah beb...
satu usaha yang bagus....
usha yang bakal memberi kebahagian dihari kelak...
bagus2...

 

feera_things Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei