Friday, August 14

esok aku nak pergi IPOH..

at 2:46 PM
Esok aku pergi Ipoh sebab is konvo...excited aku..tapi hari ini banyak benda nak settle kan esp nak servis kereta.aku dah la fobia bawak kereta sorang-sorang takut mati tengah jalan hopefully esok aku sampai dengan selamat...tadi aku meeting dekat kementerian sumber asli dengan orang e-spatial..huhuhu...first time aku meeting dekat sana sejak jadi orang gomen ni selalu meeting dekat office je...putrajaya panas gila then makan kat Taman Warisan...best lagi kat JPSM ni tak panas langsung redup je...best sangat...:D
Dulu aku selalu dengar orang gomen malas keja ngan banyak rileks tapi lepas aku masuk gomen..takde la aku rasa rileks banyak je kerja...huhuh..ke department aku je ada kerja..hehehe tapi aku rasa kerja sini sangat best sebab aku kerja kat tempat yang aku boleh implement study aku dulu....rasa macam dah berjaya pulak...kuikui..

yang penting sekali integriti dan akauntabiliti...:D

0 comments:

 

feera_things Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei