Thursday, August 20

Benda yang aku buat bila aku marah..

at 4:27 PM
Aku bukan jenis yang cepat marah tapi ramai orang cakap aku ni sinis dan pedas..huhu..tapi aku tak rasa macam tu pun..ke aku je yang tak terasa tapi orang lain rasa..mintak maaf ye pasal semua yang aku buat korang terasa tapi aku tak bermaksud macam tu just aku memang macam tu..lagi satu aku jenis malas nak layan kalau ada masalah pape. pada aku, aku tak nak besarkan masalah yang sedia ada..orang ingat aku lemah atau pengecut tapi aku rasa aku yang menang sebab aku tolong banyak hati yang tak payah tahu pasal apa-apa masalah yang tak sepatutnya. Bila aku marah selalu nya aku buat:
  1. Aku bagitau BF aku tapi selalu nya aku kena marah balik...sebab nanti mesti nampak aku yang salah tapi takpe la at least aku boleh kurangkan beban kusut kat hati ngan kepala hotak aku..
  2. Aku akan makan chocolate..macam sedap plak makan masa marah..
  3. Aku makan fries pastu cicah ngan sundea cocholate Mcd...sedap gile
  4. Kalau sangat-sangat tak leh blah gile ngan api kemarahan aku akan jerit kuat-kuat dalam keta yang tertutup rapat dan pasang radio.
  5. Tak pun aku tido sepanjang hari sampai aku tak marah.
  6. Last sekali, aku nangis je la...bukan susah pon nak kuar air mata lepas tu dengan sendiri akan rasa tenang..

Tu cara aku..x tau la cara korang..sebab sekarang ni pun aku tengah marah....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

owh ada lagi satu, aku tak suka bercakap satu patah perkataan pun bila aku marah....

1 comments:

y@ni3 on 3:16 AM said...

Feera,

Help me spread the word..

My new blog URL http://thelifeoftheordinary.blogspot.com/

hehe..Change for the better :)

 

feera_things Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei