Monday, August 17

Tahniah...

at 3:22 PM
Akhirnya aku selamat sampai di Ipoh, Perak dengan menaiki myvi baru adikku..huhuh

kereta pinjam kan tak kan tak seronok pulak..

iskandar's big day on sunday..

so hari sabtu aku pun pusing la ipoh tu cari kedai gambar nak ambil gambar studio..

pusing bersama-sama is, mak is, kak zura and abg faizal..

betapa panas nya Ipoh tu sampai kepala aku pening..

punye susah nak cari kedai gambar tu..

pastu sempatla jumpe ted yang semakin kurus...

giller la..macam takde isi je badan die...

maybe sebab pregnant kot..

then malam tu aku tidur kat casuarina bersam ibu is..

pagi-pagi lagi kitaorang sume bergerak ke UTP..

Universiti Teknologi Petronas..

kenala admit yang tempat die sangat besar dan canggih..

tapi panas sangat-sangat...

lama giller tunggu nak tengok iskandar ambik degree die..

tp nampak kecil je sebab aku ngan mak is duk kat atas..

tapi satu je nak cakap...


Im proud of you....(*_*)


muah..muahx!

0 comments:

 

feera_things Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei